Skip to Content

Splošna določila in pogoji

Spletno stran Zalin kotiček smo ustvarili z enim samim ciljem: strankam zagotoviti pošteno, koristno in prijetno nakupovalno izkušnjo. Poslujemo v skladu z istimi vrednotami, saj vemo, da boljša storitev pomeni zveste stranke.
Naši pogoji poslovanja so podrobno opisani spodaj, prosimo, da si jih ogledate in nas kontaktirate, če želite izvedeti več!

Lastništvo:

Smarka, d.o.o.
Šmarje 15a

6274 Šmarje
Slovenija

ID za DDV: SI52100928

E-naslov: info@nutrizzia.si
Tel.: +386 64 259 061

je edini lastnik in urednik spletne strani/trgovine, ki jo obiskujete, ter njene vsebine, če le-ta (logotipi, slike, piktogrami in drugi grafični in/ali pisni materiali) ni last partnerjev.

Ker Smarka, d.o.o. sama ne gosti spletne strani in to izvaja podjetje odoo AS, ki ima dostop do strežnikov in vsebine spletne strani, ne more odgovarjati za objavljeno vsebino.

1. Splošne določbe

Ti splošni pogoji uporabe so sestavljeni v skladu z zakonodajo, veljavno na območju Republike Slovenije, zlasti z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju ZVOP-2).

Spletno trgovino "Zalin kotiček" upravlja podjetje Smarka, d.o.o. s sedežem na naslovu: Šmarje 15a, 6274 Šmarje, Slovenija.

Vsa vsebina na spletnem mestu "Zalin kotiček" je zaščitena z avtorskimi pravicami in kakršno koli kopiranje, distribucija, tiskanje, objavljanje ali kakršna koli druga nepooblaščena uporaba je strogo prepovedana.

Z dostopom do spletnega mesta "Zalin kotiček" ali njegovo uporabo potrjujete, da ste prebrali, razumeli in se strinjate, da vas ti pogoji zavezujejo.

2. Veljavnost splošnih pogojev poslovanja oz. določil in pogojev

Pridržujemo si pravico, da te splošne pogoje poslovanja kadar koli spremenimo. Spremembe bodo objavljene na spletni strani in vas spodbujamo, da jih pogosto preverjate za posodobitve.

3. Cena

Stranka lahko izbira in naroča izdelke izključno s seznama izdelkov na spletni strani "Zalin kotiček".

Vsi izdelki, ki so navedeni na spletni strani, so na voljo, dokler so zaloge na voljo. Prizadevamo si, da bi imeli na zalogi čim več artiklov in hitre dobavne roke, da bi bile naše stranke vedno zadovoljne.

Razpoložljivost artiklov na spletni strani je zgolj informativne narave in je v skladu z našimi dobavitelji.

Dobavljivost artikla se redko spremeni, in ko se to zgodi, bomo stranko nemudoma obvestili. V primeru, da so dobavne roke še posebej dolge (več kot tri tedne), bo stranka lahko naročilo preklicala. V tem primeru se bomo potrudili, da stranka dobi zadovoljive informacije o drugih artiklih, da bo lahko ustrezno spremenila svoje naročilo.

Cene so prikazane na spletni strani.

Vse cene so navedene in obračunane v EUR in vključujejo DDV (razen, če to ni izrecno navedeno).

Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov, razen če je v pogojih dostave določeno drugače.

Spletne cene veljajo v trenutku, ko stranka odda naročilo in prejme potrditev naročila.

Prikazane cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Smarka, d.o.o. si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če artikla ni več na zalogi ali če so cene očitno napačne, kar lahko nastane v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času.

4. Spletni nakup

Stranka lahko dostopa do naše spletne strani in nakupuje na njej kot registriran uporabnik ali gost. Spletni sistem vas bo vodil skozi vse faze nakupa.

Za uporabo naše spletne strani in/ali prejemanje naših storitev morate biti stari vsaj 16 let ali doseči zakonsko določeno polnoletnost v vaši jurisdikciji ter imeti zakonsko pooblastilo, pravico in svobodo, da te pogoje sklenete kot zavezujoč sporazum. Te spletne strani in/ali prejemanje storitev ni dovoljeno, če je to prepovedano v vaši državi ali po katerem koli zakonu ali predpisu, ki velja za vas.

5. Plačilo

Smarka, d.o.o. ponuja več varnih načinov plačila:

  • Plačilo ob dostavi (samo v Sloveniji) – za nakupe se lahko zaračuna provizija za nakazilo, ki jo mora kriti kupec.
  • Debetne ali kreditne kartice
  • Načini plačila Apple Pay in Google Pay
  • PayPal

Ne glede na uporabljeni način plačila naročilo ne bo upoštevano, dokler plačilo ni uspešno obdelano.

Smarka, d.o.o. si pridržuje pravico, da začasno ustavi obdelavo naročila, če je plačilo s bančno kartico zavrnjeno ali če plačilo ni izvedeno. V teh okoliščinah lahko Smarka, d.o.o. prodajo šteje za preklicano.

6. Dostava

Dostavljamo v države članice EU: Avstrijo, Belgijo, Bolgarijo, Hrvaško, Republiko Ciper, Češko, Dansko, Estonijo, Finsko, Francijo, Nemčijo, Grčijo, Madžarsko, Irsko, Italijo, Latvijo, Litvo, Luksemburg, Malto, Nizozemsko, Poljsko, Portugalsko, Romunijo, Slovaško, Slovenijo, Španijo in Švedsko, z nekaj teritorialnimi izjemami. Če pride do takšne izjeme, boste obveščeni.

Vaše naročilo bo odposlano v najkrajšem možnem času, odvisno od razpoložljivosti izdelkov. O datumu odpreme boste obveščeni po e-pošti.

Večina naročil bo odposlana v 1-2 delovnih dneh (če zaloge dopuščajo). Oddana naročila bodo do vas prispela v približno 3-9 delovnih dneh, odvisno od namembnega kraja.

Dostavo izvajajo zaupanja vredni prevozniki. Trudimo se, da bi bil dobavni rok za vse kupljene artikle na zalogi čim krajši. Med vikendi in prazniki naročil ne odpošiljamo in se bomo potrudili, da jih odpošljemo prvi delovni dan po tem. Če artikla ni na zalogi, vas bomo čim prej kontaktirali glede dobavnega roka. Stroški dostave se obračunajo ob naročilu glede na način dostave in naslov stranke.

Poškodba pri dostavi

V primeru, da prejmete artikle, ki so bili poškodovani med dostavo, nas prosimo čim prej, vendar ne kasneje kot v 8 dneh, kontaktirajte na: info@nutrizzia.si in opišite vašo težavo. Prosimo vas, da artikel fotografirate v originalni embalaži, da bomo lahko ustrezno ukrepali proti dostavljalcu. Prav tako bi bili zelo hvaležni, če bi lahko zapisal čas dostave in polno ime dostavljalca. Vsi ti podatki bodo zelo koristni pri uveljavljanju odškodnine.

7. Preklic naročila

Stranka lahko naročilo prekliče pred dostavo blaga v roku 2 ur po oddaji naročila. Stranka mora o tem obvestiti Smarka, d.o.o. po elektronski pošti na naslov info@nutrizzia.si.

E-pošta mora vsebovati številko naročila, ime in priimek stranke ter naslov, ki je bil naveden za dostavo naročenega blaga.

8. Odstop od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe

Stranka ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh po prejemu naročenega blaga, ne da bi morala navesti razlog za odstop.

Odstopni rok poteče 14 dni od dneva, ko stranka ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo določite vi, pridobi blago v fizično posest.

Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe morate o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe obvestiti Smarka, d.o.o., Šmarje 15a, 6274 Šmarje, Slovenija info@nutrizzia.si, tel. +386 64 259 061 z jasno izjavo (npr. pismo, poslano po pošti ali elektronski pošti).

Stranka lahko izdelek vrne našemu podjetju na ta naslov:

Smarka, d.o.o.

Šmarje 15a

6274 Šmarje

Slovenija

Tel. +386 64 259 061 

Učinki odstopa od pogodbe

Če odstopite od pogodbe, vam bo Smarka, d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja in v nobenem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko smo obveščeni o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe, povrnila plačilo za vrnjeni izdelek/izdelke, prejete od vas, vključno s stroški dostave, če so bili zaračunani na računu, povrnjeno.

Smarka, d.o.o. bo povračilo izvršila z istim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili za prvotno transakcijo, razen če se izrecno dogovorimo drugače; v nobenem primeru vam zaradi takega povračila ne bodo nastali nobeni stroški.

Smarka, d.o.o. lahko zadrži vračilo kupnine, dokler ne prejmemo blaga nazaj ali dokler nam ne predložite dokazila o vrnitvi blaga, kar nastopi prej.

Blago nam morate vrniti ali ga izročiti brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh od dneva, ko ste nam sporočili svoj odstop od te pogodbe. Rok se šteje za izpolnjen, če blago vrnete pred iztekom 14-dnevnega roka.

Neposredne stroške vračila blaga krijete sami.

Priporočamo, da paket pošljete s prevoznikom, ki lahko zagotovi sledenje in zavarovanje. Smarka, d.o.o. ne odgovarja za pakete, izgubljene med prevozom. Odgovorni ste le za morebitno zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja, ki ni potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Artikel je treba vrniti kot nov za celotno povračilo, ki bo izvedeno najkasneje v 14 dneh po vrnitvi izdelka.

9. Reševanje sporov

Evropska komisija zagotavlja platformo za spletno reševanje sporov (SRS), do katere lahko dostopate na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pripravljeni smo sodelovati v postopkih zunajsodnega reševanja sporov pred organom za reševanje potrošniških sporov.

Če poravnava ni mogoča, spore rešuje stvarno pristojno sodišče v Kopru (Capodistria) v Sloveniji.

10. Informacije na spletnih straneh "Zalin kotiček"

Trudimo se, da je spletna stran "Zalin kotiček" vedno posodobljena, vendar ne moremo biti popolnoma prepričani, da so vse informacije 100-odstotno točne. Zato ne jamčimo in ne prevzemamo nobene pravne odgovornosti za vse informacije na spletni strani.

Slike artiklov so simbolične in ne prikazujejo dejanskih lastnosti artikla (barva, podrobnosti, dodatna oprema itd.). Do takšnih napak pride zaradi tehničnih rešitev ali zaradi človeške napake. Spremembe v sodobnem svetu so tako hitre, da je nemogoče slediti vsem novim informacijam na spletni strani, saj traja nekaj časa, da se spremenijo. To velja zlasti za cene in lastnosti artiklov.

Če najdete kakršne koli napake, nas kontaktirajte na: info@nutrizzia.si.
Zelo bomo hvaležni za vsako opozorilo.


11. Pravilnik o zasebnosti in varnosti